Klacht melden
Bij Stijlvol Buiten streven we naar de hoogste kwaliteit en klanttevredenheid. Heeft u toch een klacht of is er iets niet naar wens verlopen? Laat het ons dan gerust weten. We doen er alles aan om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@stijlvolbuiten.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Hoe meldt u een klacht?
- Neem contact op: U kunt ons een e-mail sturen naar info@stijlvolbuiten.nl met een duidelijke omschrijving van uw klacht.
- Voeg relevante informatie toe: Graag ontvangen we uw bestelnummer en, indien van toepassing, foto's van het probleem om uw klacht sneller te kunnen beoordelen.
- Snelle afhandeling: We zorgen ervoor dat uw klacht zo spoedig mogelijk wordt opgepakt en houden u op de hoogte van de voortgang.
Wij waarderen uw feedback en doen er alles aan om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met onze producten en service.